جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در درگیری مسلحانه ای در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر هنگام گشت زنی‌های هدفمند، در محور « بزمان به سمت دلگان» به یک دستگاه نیسان سفیدرنگ مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به خودروی مذکور فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت جاده خاکی دور زده و ۲ نفر سرنشین آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

سردار طاهری بیان کرد: پلیس نیز با رعایت کامل قانون به کارگیری سلاح مقابله به مثل کرده که در این هنگام نیسان مذکور در شیار‌های خاکی منطقه متوقف شده و قاچاقچیان درحال تیراندازی اقدام به تخلیه کیسه‌های حامل مواد از داخل خودرو و سوزاندن آن‌ها کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در همین هنگام یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۲ دستگاه موتورسیکلت تریل نیز از مسیر خاکی پشت سر اشرار به کمک آن‌ها آمده و درگیری مسلحانه طرفین شدت گرفت.

وی ادامه داد: با ملحق شدن نیرو‌های کمکی به تکاوران پلیس، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ دیدند اقدام به آتش زدن گسترده مواد کرده و با استفاده از موتورسیکلت‌ها و خودروی پژوپارس و وضعیت جغرافیایی منطقه پا به فرار گذاشتند.

این مقام مسئول با اشاره به توقیف خودروی نیسان گفت: در بررسی محل درگیری مقدار یک تن و ۸۵۵ کیلوگرم مواد سوخته و ۱۴۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بسته‌های سالم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با سوداگران مرگ به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نمی‌دهد، گفت: تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

توضیحات جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  درباره درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار