مدیر کل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: ۳ هزار ۹۳۱ پروژه با اعتبارمصوب بالغ بر ۱۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرند.

بیش از ۳ هزار پروژه عمرانی در استان مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،مهدی سالیانی مدیر کل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت:  نظارت و ارزیابی برپروژه های عمرانی توسط تیم مشترک دفترفنی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام می‌شود.

وی افزود: در این دوره ۳ هزار ۹۳۱ پروژه با اعتبارمصوب بالغ بر ۱۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال توسط ۲۲ اکیپ نظارتی در سطح ۲۸ شهرستان ونیز دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سالیانی با بیان اینکه متوسط تخصیص اعتبارات استان تاکنون حدود ۴۹ درصد است و بخش‌های مختلف تلاش کرده اند روند پیشرفت پروژه‌ها را تا حد امکان ادامه دهند، اما این ارزیابی وضعیت پروژه‌های عمرانی را به صورت دقیق‌تر و روشن‌تر مشخص می‌کند.

مدیر کل دفتر فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: در دوره قبل بازدید از پروژه‌های عمرانی استان در قالب طرح نظارت عالیه که تیرماه سال جاری از پروژه‌های عمرانی ۹۶ انجام شد، تعداد ۴ هزار و ۴۴۲ روژه با اعتبار مصوب بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال واعتبار تخصیص یافته ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال مورد ارزیابی قرارگرفت که نسبت به اعتبارات اختصاص یافته در آن زمان از وضعیت مطلوبی برخورداربود.

وی اظهار داشت: پس از اتمام بازدید‌های دوره‌ای و ثبت و بررسی اطلاعات نظارتی توسط کارشناسان نظارت عالیه، گزارش مربوطه که حاوی اطلاعات کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی استان و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و شهرستان هاست، تهیه می‌شود.

انتهای پیام // ف. م
 

آغاز نظارت و ارزیابی از پروژه عمرانی استان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.