مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: یک هزار و ۲۳۹ انشعاب فاضلاب جدید به مشترکان این شهر واگذار و یک هزار و ۳۲۹ دستگاه کنتورخراب مشترکان تعویض شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حبیب الله حدادی ،مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد افزود: یک هزار و ۲۳۹ انشعاب فاضلاب جدید به مشترکان این شهر واگذار و یک هزار و ۳۲۹ دستگاه کنتورخراب مشترکان تعویض شده است.
حبیب الله حدادی با اشاره به اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب شهر اظهارداشت: امسال سه هزار و ۳۷۰ متر توسعه شبکه توزیع آب دراین شهرانجام شد و یک هزارو ۶۷۰ متر کاراصلاح شبکه آب در این شهر صورت گرفته است.
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد بیان کرد: دراین مدت ۷۴۱ رشته انشعاب آب غیرمجاز شناسایی و جمع مشترکان این دستگاه خدمات رسان اضافه شدند.
حدادی میزان تولید واستحصال آب این شهرستان را سالانه ۱۱ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۷۳۲ مترمکعب عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۸۶۶ مترمکعب آب دراین شهرستان تولید واستحصال شده است.
وی اضافه کرد: مجموع شبکه آب و فاضلاب شهربروجرد حدود ۵۰۰ کیلومتربوده که ۲۰۰ کیلومترمعادل ۴۰ درصد آن از سال از ۸۲ تاکنون انجام شده است.
 بیش از ۸۰ هزار مشترک آب شهری در بروجرد وجود دارد.

انتهای پیام/ب

 

۱۷۳۱ انشعاب آب در بروجرد واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.