"یائیر لاپید" رهبر حزب "یش‌عتید" با خلافکار خواندن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در حال خرد شدن زیر فشار‌های مختلف است.

سیاستمدار صهیونیست: نتانیاهو در حال خرد شدن زیر فشار‌های مختلف استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وبسایت عروتص شوع، "یائیر لاپید" رهبر حزب "یش‌عتید" با خلافکار خواندن بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که او در حال خرد شدن زیر فشار‌های مختلف است.

لاپید طی سخنرانی در مراسم آغاز پویش انتخاباتی حزب خود برای کسب کرسی‌های پارلمان و رقابت جهت تصدی نخست‌وزیری این رژیم، گفت: «به ما ثابت شد که چرا یک مظنون به جرائم سنگین جنایی (نتانیاهو) نمی‌تواند نخست‌وزیر باشد. من بی‌بی (نتانیاهو) را برای سال‌هاست که می‌شناسم، او در حال خُرد شدن زیر فشارهاست.»

وی با بیان اینکه نتانیاهو مدت‌هاست کار واقعی برای صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی انجام نداده، افزود: «در حالی که او زیر فشار‌ها خُرد می‌شود. به نتانیاهو اجازه نمی‌دهیم که ما را هم با خود به سرازیری سقوط بکشاند.»

از طرفی نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که بنی گانتز رئیس پیشین ستادکل نیرو‌های مسلح رژیم صهیونیستی – که چندی پیش برای رقابت با حزب نتانیاهو، حزب جدیدی به نام خسن لاسرائیل تاسیس کرد – در حال کم کردن فاصله خود با نتانیاهو است.

به نوشته روزنامه هاآرتص در حالی که سه ماه تا برگزاری انتخابات زودهنگام باقی مانده، نظرسنجی شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل نشان می‌دهد که ۴۱ درصد از صهیونیست‌ها خواستار نخست‌وزیر شدن نتانیاهو و ۳۸ درصد پیروزی گانتز را می‌خواهند.

این در حالی است که هنوز ۲۱ درصد از صهیونیست‌ها نیز نمی‌توانند فعلا تصمیمی بگیرند. نتانیاهو که از سوی پلیس این رژیم به دلیل چهار پرونده فساد مالی و سوء استفاده از قدرت، تحت بازجویی قرار گرفته و کیفرخواست برای او صادر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار