معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد نجاتگران اصفهانی به ۲۲۲ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در طول هفته گذشته، امدادگران این جمعیت پوشش امدادی ۶۴ حادثه را انجام دادند، افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان به ۲۲۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی ۸ لغایت ۱۴ دی ماه اشاره و تصریح کرد: در این بازه زمانی ۲۳ حادثه جاده‌ای، ۱۱ حادثه شهری، ۲۱ مورد خدمات حضوری، ۶ حادثه برف و کولاک، ۱ حادثه کوهستان و ۲ حادثه صنعتی و کارگاهی با حضور نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول این مدت ۴ مورد عملیات رها سازی با اقدام تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، ادامه داد: ۲۰۷ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۷۴ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد: در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

پوشش امدادی نجاتگران هلال احمر استان اصفهان در ۶۴ حادثه

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار