رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از توقیف خودرو‌های دولتی بدون برگه ماموریت در این استان خبرداد.

 توقیف خودرو‌های دولتی بدون برگه ماموریت در ایلامسرهنگ محسن ناصری  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار کرد:تردد خودروهای دولتی و پلاک قرمز در ساعت غیر اداری تنها با ارائه برگ ماموریت معتبر امکان پذیر است.

وی افزود: بنابر دستورالعمل ابلاغی با خودروهای دولتی که پس از ساعت اداری اقدام به تردد غیر ضروری در معابر شهری و جاده‌های بین شهری کنند، برخورد و خودرو فاقد برگ ماموریت متوقف خواهد شد.

وی افزود: استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری عملی غیر شرعی و تضییع حقوق بیت‌ المال است و بر این اساس ماموران پلیس راهور و پلیس راه از تردد خودروهای پلاک دولتی در ساعات غیر اداری که مجوز نداشته باشند، جلوگیری می شود.

ناصری بیان کرد:به جهت صیانت از اموال بیت‌المال و رعایت قانون تردد خودروهای دولتی بدون برگه ماموریت در استان ایلام ممنوع و درصورت مشاهده توقیف و ضمن انتقال به پارکینگ با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.


وی در ادامه افزود: کلیه خودرو‌های دولتی که در درون و برون شهری تردد دارند باید دارای برگ ماموریت مستند و معتبر و کارت تردد باشند در غیر اینصورت توقیف و برخورد‌های قانونی با آنان انجام می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ادارات و ارگان‌های استان خواست و گفت: برای حفظ شان و جایگاه سرنشینان خودرو‌های تردد کننده برگ ماموریت و کارت تردد صادر شود که  از توقیف خودرو‌ها اجتناب شود.

 

انتهای پیام/ ع

طرح توقیف خودرو های بدون برگه مأموریت در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.