پیکر مطهر استوار دوم شهید 'میثم نژادولی اقباش' شهید نیروی انتظامی ظهر امروز /سه شنبه/ با حضور پرشور مردم شهید پرور مهاباد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاه وی، روستای قوپی باباعلی این شهرستان منتقل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، آیین تشییع این شهید گرانقدر با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، فرماندار و امام جمعه مهاباد، فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

پیکر پاک این شهید ابتدا با تشریفات و احترام خاص نظامی در ستاد مرکزی نیروی انتظامی مهاباد در پل «یرغو» تشییع و بر دستان مردم این شهر تا میدان «ملاجامی» حمل شد و سپس برای خاکسپاری به زادگاه وی، روستای قوپی باباعلی منتقل شد.

فرمانده هنگ مرزی آذربایجان غربی در این آیین گفت: این شهید روز گذشته /دوشنبه/ در منطقه عملیاتی ارومیه و در درگیری با افراد مسلح به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

سردار عزت الله رشیدیان افزود: پیکر پاک این شهید صبح امروز در ارومیه و با حضور مردم این شهرستان تشییع و سپس برای تشییع و خاک سپاری به مهاباد منتقل شد.

وی از حضور گسترده مردم و مسولان مهاباد و پوشش اصحاب رسانه این شهرستان در آیین تشییع جنازه این شهید هنگ مرزی قدردانی کرد.

فرمانده هنگ مرزی آذربایجان غربی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرز‌های استان گفت: هم اکنون با وجود بارش برف سنگین در مرزها، نیرو‌های هنگ مرزی در تمامی مناطق مرزی حضور دارند و مرز‌ها را به صورت شبانه روزی مورد پاییش قرار می‌دهند.

این شهید مدافع وطن در دوره ۵۹ درجه داری پادگان آموزشی ثامن الائمه مشهد دوره‌های آموزشی را گذرانده و از مرزبانان هنگ مرزی ارومیه بود.

وی روز گذشته /دوشنبه/ در منطقه مرزی زیوه ارومیه در درگیری با افراد مسلح ناشناس به درجه رفیع شهادت رسید و امروز در زادگاه وی، روستای قوپی باباعلی مهاباد تشییع و خاکسپاری شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

تشییع پیکر شهید در شهرستان مهاباد

برچسب ها: شهدا ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.