سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی، هرگونه شکنجه اسماعیل بخشی در زمان بازداشت را تکذیب کرد.


بودجه وزارت دفاع با حضور امیر حاتمی در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد/ تکذیب شکنجه بخشی توسط وزیر اطلاعاتعلی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و معاونین و مدیران این وزارتخانه برای بررسی بودجه وزارت دفاع در سال ۹۷-۹۶ و همچنین وضعیت بودجه آن در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی در این نشست با تاکید بر تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام کردند که باید اهتمام ویژه‌ای به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح هم انجام شود.

نجفی خوشرودی تاکید کرد: در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات و همکاران وی برای بررسی ادعا‌های اسماعیل بخشی درباره شکنجه خود در زمان بازداشت در این جلسه حضور یافتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر اطلاعات و مدیران وی ضمن ارائه گزارشی از روند و اقداماتی که منجر به دستگیری و بازداشت بخشی شد، تاکید کرد که به هیچ وجه نامبرده در دوره بازداشت توسط وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

وی بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین علوی همچنین اعلام کرد که اقدامات اطلاعاتی با قاطعیت و در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود.

نجفی خوشرودی گفت: ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی از مهمترین مواردی بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی به آن اشاره کردند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار