مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران پس از گلزنی به یمن در جام ملت‌های آسیا، عدد ۶ را نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی، مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، پس از گلزنی به تیم ملی یمن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، به سمت دوربین‌های تلویزیونی رفت و عدد ۶ را نشان داد. این عدد، نماد مخصوص پرسپولیسی‌ها برای کری خوانی است و زمانی که طارمی آن را نشان داد، خیلی‌ها اعلام کردند که این بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس و کری خوانی برای استقلالی‌ها این کار را انجام داده است.

ماجرای مهدی طارمی و عدد ۶ چه بود؟

چند دقیقه بعد از پایان بازی که با دبل طارمی (۲ گل زده مقابل یمن) و پیروزی ۵ بر صفر ایران مقابل یمن خاتمه یافت، سعید عزت اللهی، هافبک جوان تیم ملی و باشگاه ردینگ که به دلیل مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داده بود، با انتشار پستی اینستاگرامی از طارمی تشکر کرد و نوشت: "ممنون که به یادم بودی"

ماجرای مهدی طارمی و عدد ۶ چه بود؟

سپس پیام‌های خود و طارمی را منتشر و بازهم از این بازیکن تشکر کرد. عزت اللهی و طارمی پیش از بازی با یکدیگر گفتگو کرده بودند و مهاجم تیم ملی قول داد که گلش را به این بازیکن تقدیم کند.

البته هواداران استقلالی به شدت از دست طارمی ناراحت بودند تا اینکه این بازیکن در میکسدزون ورزشگاه محمد بین زاید ابوظبی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: این حرکت را به یاد سعید عزت اللهی انجام دادم و گفته بودم که اگر گل بزنم، آن را تقدیم او می‌کنم. درست است که عزت اللهی همراه ما نیست، اما در قلب ما جا دارد.

طارمی که در تیم فوتبال الغرافه قطر توپ می‌زند، احتمال بازگشتش به پرسپولیس وجود دارد و این در حالی است که او در هفته نخست جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل یمن ۲ گل به ثمر رساند و اکنون همراه با چتری (کاپیتان هند) در صدر جدول گلزنان این جام قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

کوشیان: بازیکنان ایران در حد استاندارد جهانی بازی می‌کنند

فغانی: تیم ملی فوتبال کشورمان گام اول را بسیار محکم برداشت

پورعلی گنجی: شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشتیم/ تیم‌های فوتبال پیشرفت کرده اند


انتهای پیام/

ماجرای حرکت جنجالی مهدی طارمی مقابل یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی هستم
۲۳:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۷
افتحار میکنم همجین تیمی دارم