ویکتور موزس در روز‌های اخیر به علت اختلافاتی که با سرمربی تیمش داشت ممکن است چلسی را ترک کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ویکتور موزس بازیکن نیجریه ای تیم چلسی نقش مهمی در قهرمانی تیم زمان آنتونیو کونته در استمفورد بریچ داشت، اما به نظر می رسد نام او در لیست مازاد ساری قرار داشته باشد.

پنجره نقل و انتقالات تا اواخر ژانویه باز است و کار ویکتور موزس با چلسی رو به اتمام است. با این که این ستاره 28 ساله تبدیل به یک مرد فراموش شده در استمفورد بریج شده است اما قبلا روزهای خوبی در این تیم داشت.

موزس تنها یک بازی از تابستان تا به اینجا برای چلسی بازی کرد و عملکرد مطلوبی نیز نداشت. کمتر از 2 سال پس از قهرمانی چلسی در لیگ برتر تحت سرمربی گری آنتونیو کونته، اختلافات کهنه سرمربی فعلی چلسی ساری و موزس حاکی از ترک ستاره سیاه پوست از تیم است.

موزس از تیم های کریستال پالاس و کاردیف پیشنهاداتی دارد. اما ممکن است این بازیکن به هموطنانش جان اوبی میکل و اودین ایقالو در چین ملحق شود.

اگرچه با انتقال احتمالی او به لیگ چین امکان درخشش موزس هست اما باید گفت این بازیکن از زمان قهرمانی چلسی در 2 سال گذشته افت زیادی کرد.

در این فصل موزس باید با افرادی مانند ادن هازارد، ویلیان، پدرو و و کالون هادسون برای فیکس شدن در چلسی رقابت می کرد. حتی روبن لوفتوس در پست هافبک و پالمیری در نقش مدافع چپ به موزس  از سوی  ساری ترجیح داده می شدند.

ساری تمایلی به استفاده از موزس در پست هافبک میانی و یا دفاع راست نداشت، البته در پست وینگر هم باید خیلی تلاش می کرد تا رقیبانش را کنار بزند.

ستاره نیجریه ای با این تفاسیر ممکن است استمفورد بریج را ترک کند. نکته غم انگیز برای تیم چلسی این است که آن ها به احتمال زیاد سسک فابرگاس را هم در نیم فصل جدید از دست می دهند.


بیشتر بخوانید: 

چلسی با درخشش موراتا یاران انصاری فرد را حذف کرد/ اورتون و سوانسی راهی مرحله بعد شدند

پنجمین برد متوالی یونایتد با سولسشیر مقابل یاران عزت اللهی/تیم جهانبخش پیروز شد


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی چلسی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار