سرپرست واحد عمران شهرداری مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۰ هزار مترمربع از معابر این شهرستان آسفالت، لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جمال یوسفی سرپرست واحد عمران شهرداری مهاباد گفت: این میزان آسفالت شامل روکش کاری ۳۰ هزار مترمربع از محله‌های شهرک صنعتی، پتو بافی، خیابان ۱۴ متری، کوی بهداری و ۱۵۰ هزار متر نیز آسفالت معابر شهری است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال برای بهسازی این معابر هزینه شده است، ادامه داد: چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبار‌های استانی و مابقی از بودجه شهرداری تامین شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه امسال ۳۰ هزار تُن آسفالت صرف لکه گیری، روکش کاری و آسفالت معابر شهری مهاباد شده است، اضافه کرد: در اجرای عملیات آسفالت معابر در مهاباد اولویت با خیابان‌هایی بوده که آسفالت آن‌ها غیرقابل تردد است.

سرپرست واحد عمران شهرداری مهاباد اظهار داشت: در این مدت ۳۰ هزار مترمربع نیز بتن ریزی، ۱۸ هزار و ۷۵۰ مترمربع جدول گذاری و ۲۵ هزار مترمربع زیرسازی با هزینه ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

یوسفی با بیان اینکه هر ساله کل جداول و خط کشی‌های سطح شهر رنگ آمیزی می‌شود، یادآور شد: امسال نیز در اواخر اسفند ماه ۱۶۰ کیلومتر خط کشی خیابان‌های سطح شهر رنگ آمیزی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

۱۸۰ هزار مترمربع از معابر شهری مهاباد آسفالت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.