مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از افزایش پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: ۸ پرواز به همت شرکت هواپیمایی معراج در هفته به پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز افزوده می‌شود.

وی افزود: این افزایش در مسیر تبریز- کیش و برعکس در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه با هواپیمای A۳۲۰ انجام می‌شود.

صفایی افزایش دیگر را در مسیر تهران- تبریز- تهران عنوان کرد و گفت: پرواز‌های افزایشی در این مسیر نیز برای روز‌های شنبه و سه شنبه برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: فرودگاه تبریز طی این ماه شاهد افزایش پرواز نسبت به ماه قبل بوده که پیش‌بینی می‌شود با متعادل شدن قیمت‌ها شاهد استقبال بیشتر مسافران برای انجام مسافرت‌هایشان با حمل و نقل هوایی خواهیم بود.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی با اشاره به ظرفیت‌های فرودگاه شهید مدنی تبریز تصریح کرد: این مجموعه آمادگی کامل دارد تا هر گونه پرواز در طول ۲۴ ساعت را به تمام مقاصد داخلی و خارجی را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

وی از شرکت‌های هواپیمایی نیز درخواست کرد تا در صورت تمایل برای افزایش پرواز در مجموعه تحت مدیریتش هماهنگی لازم را به عمل آورند.

در ۶ ماهه نخست امسال روزانه ۵۰ پرواز با ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیر‌های خارخی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پرواز‌های داخلی به مسیر‌های تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ش

انجام روزانه ۵۰ پرواز با ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.