معاون فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دومین دوره مسابقات استانی شناورهای کارتنی ویژه دانشگاه های سراسر استان خوزستان به میزبانی دانشگاه دریایی خرمشهر برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،سید محمد موسوی معاون فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دومین دور مسابقات شناورهای کارتنی در شانزدهم اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و با حضور دانشجویان تمام دانشگاه های استان خوزستان در اروند صغیر برگزار می شود.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان اعم از دولتی، آزاد و دیگر دانشگاه ها می توانند تا ۱۵ بهمن با مراجعه به سایت www.kmsu.ir پس از مطالعه اساسنامه مسابقات، فرم تقاضای شرکت در مسابقه را تکمیل و به ایمیلی که از طریق پوستر مسابقات معرفی شده است، ارسال کنند .

معاون فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه این دور از مسابقات با همت انجمن علمی کشتی سازی و همکاری معاونت فرهنگی ومدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار می شود، گفت: پرورش استعدادها و خلاقیت ها، تقویت کار گروهی و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین دانشجویان با رقابت در یک عرصه علمی، فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری این مسابقات است.

دور نخست این مسابقات اردیبهشت سال جاری به صورت درون دانشگاهی در بستر رود اروند صغیر در مینوشهر برگزار شده بود.

انتهای پیام/ د

مسابقات استانی شناور کارتنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.