شهدای بابلسر بازهم باخت دیگری را در هفته پانزدهم گروه دو لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نماینده شهر بابلسر این بار در ورزشگاه آزادی فومن مقابل میزبانش شهرداری فومن با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. حالا تیم شهدا در گروهش با ۸ باخت و ۲۴ گل خورده بیشترین باخت و بیشترین گل خورده را دارد.

تیم شهدا که تا قبل از حضور سعید اخباری به عنوان مربی در تمامی بازی‌های خانگی به برد دست یافته بود با این سرمربی غیربومی و بی تجربه از ۳ بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه با وجود تزریق پول از سوی حامی مالی جدید تیم تنها ۴ امتیاز کسب کرد تا در ادامه روند نزولی خود به جایگاه دوازدهم در بین ۱۳ تیم گروه اول لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط کند.

اخباری همانند سه بازی قبلی در این مسابقه هم به دلیل نداشتن مدرک لازم مربیگری در لیگ دو از نشستن بر روی نیمکت مربیگری تیم باز ماند.

مهره چینی غلط به دلیل نداشتن شناخت کافی از توان بازیکنان و عدم حرف شنوی سرمربی از کادرفنی، موجب شد تا باخت دیگری برای شهدای بابلسر رقم بخورد و نماینده بابلسر را که در نیم فصل اول از مدعیان صعود بود از هم اکنون خطر سقوط را احساس کند.

بعد از بازی هفته قبل، سه روز تمرینات شهدا تعطیل شد و پس از آن هم به دلیل حضور اخباری در کلاس مربیگری تهران، اردوی سه روز این تیم در هوای برفی کرج و قبل از انجام بازی با شهرداری فومن بود.

 تیم شهدا در کرج دو روز را در سالن و چمن مصنوعی تمرین کرد و فرصت یک تمرین دیگر را به دلیل بدی هوا از دست داد. این در حالی بود که زمین فومن دارای چمن طبیعی بود.

شهرداری فومن در مصاف با شهدای بابلسر خیلی زود و در دقیقه ۶ به گلی زودهنگام توسط وحید سروری دست یافت. سجاد اخباری مهاجم گلزن فومن در دقیقه ۳۰ نتیجه بازی را دو بر صفر کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. شهرام فلاح در دقیقه تک گل بابلسر را در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند.   جواد غلامی هم در دقیقه ۹۶ یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بازی با نتیجه ۱-۲ به سود فومنی‌ها به پایان برسد.

علی عرب، آرش حسن زاده و علی نوریان سه بازیکن جدید شهدای بابلسر بودند که در این بازی به تیم اضافه شدند.

 شهدای بابلسر با ترکیب محمد سیاحی، علی عرب، مجید رضانسب، حسن رمضانی، جواد غلامی، شهرام فلاح، مهدی فولادی، علی بزمیان، علی رضا حسینی، صالح غلامی وعلی علی پور به میدان رفته بود.

انتهای پیام/ک

 

شکست بابلسر در لیگ دسته دو فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار