قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد

سامسونگ برنامه دارد به جهت رقابت با محصولات ارزان قیمت شرکت‌های چینی، سری میان‌رده M را با کیفیت خوب و قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد ////به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند سال اخیر شرکت‌هایی مانند هوآوی و شیائومی با تولید گوشی‌هایی متنوع و باکیفیت که قیمت‌های بسیار مناسبی داشتند، به فروش عالی رسیدند. محصولات چینی ارزان‌تر از تولیدات کره‌ای (سامسونگ) یا آمریکایی (اپل) هستند و به سرعت در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کردند.

این محبوبیت باعث شد تا در سال ۲۰۱۸ فروش سامسونگ به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند و حالا این شرکت با چالش‌های جدیدی مواجه شد که یکی از آن‌ها همین مبحث قیمت است. سامسونگ تصمیم گرفته تا تغییراتی در قیمت‌گذاری محصولاتش ایجاد کند و قصد ندارد در رقابت با چینی‌ها به راحتی تسلیم شود.

البته برای دیدن این تغییرات لازم نیست زمان زیادی صبر کنیم، قرار است Galaxy M30 در کنار M20 و M10 با قیمت مناسب به بازار بیاید. بر اساس گزارش‌های به دست رسیده، سامسونگ قرار است گلکسی M30 را با مشخصاتی مانند صفحه نمایش خمیده و بزرگ ۶.۳۸ اینچ با رزولوشن ۱۰۱۸۰×۲۲۲۰ پیکسل (FHD+) معرفی کند. از همین ابتدا مشخص است که سامسونگ کیفیت را فدای قیمت نکرده و ما با مدل قدرتمندی روبه‌رو هستیم.

گلکسی M30 مانند مدل‌های مشابه خود با حاشیه بسیار باریک طراحی شده، دوربین سلفی با شکاف قطره‌ای در صفحه جای گرفته، صحبت از دوربین سلفی شد، سامسونگ در این مدل از سنسور ۱۶ مگاپیکسل برای دوربین سلفی بهره می‌برد، در حالی که در دو مدل دیگر از سنسور‌های ۵ و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین دوم استفاده شده است. در پشت ام ۳۰ نیز قرار است از سه دوربین اصلی استفاده شود که یک دوربین از سنسور ۱۶ و در دو دوربین دیگر از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. مشخصات اعلام شده از دوربین‌ها قطعی نیست و احتمال تغییر در آن‌ها وجود دارد.

قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد ////

این مدل احتمالا با اندروید ۸.۱ عرضه می‌شود و در حال حاضر باتری با ظرفیت بسیار خوب ۵۰۰۰ میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شده است (مانند ام ۲۰). فعلا جزئیاتی از تراشه پردازنده اعلام نشده و مشخصات این بخش نامعلوم است. اما بر خلاف پردازنده، مشخصات حافظه M30 اعلام شده، سامسونگ در این مدل از ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند که در دو حالت با حافظه اصلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه و قیمت این مدل هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود M30 با دو مدل M20 و M10 در ژانویه یا احتمالا در رویداد MWC 2019 که در فوریه برگذار می‌شود، معرفی شوند. قیمت‌های این سه مدل رقابتی و ارزان‌تر از دیگر مدل‌های سامسونگ در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد 


انتهای پیام/

تولید سری M توسط شرکت سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
محمد
۱۶:۰۸ ۱۹ دی ۱۳۹۷
هیچی گوشی به کیفیت آیفون نمیرسه
من این پنج سال زیاد گوشی عوض کردم واقعا اپل با کیفیته راضی نگه میداره
آخرین اخبار