۱۰ گوشی برتر ماه بر اساس بنچمارک AnTuTu اعلام شد +تصاویر

بنچمارک معتبر AnTuTu به بررسی و مقایسه مدل‌های جدید عرضه شده پرداخته و فهرست برترین گوشی‌های ماه دسامبر را اعلام کرده است.

۱۰ گوشی برتر ماه بر اساس بنچمارک AnTuTu اعلام شد +تصاویر /////به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق روند هر ماه AnTuTu، فهرست برترین تلفن‌های هوشمند اندروید را منتشر کرد. این نرم افزار بنچمارک هرماه بهترین عملکرد میان تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید را معرفی می‌کند. این فهرست مربوط به ماه دسامبر است و در آن مدل‌هایی که این ماه یا اواخر نوامبر عرضه شده اند وجود دارند.

گوشی هوشمند ZTE نوبیا

در کمال تعجب این ماه مدل ZTE nubia Red Magic Mars با امتیازی بیش از ۳۲۰.۰۰۰ توانست مقام اول را به دست آورد و این در حالی بود که انتظار می‌رفت پرچم‌دار جدید هوآوی یعنی Mate 20 این مقام را مال خود کند. nubia Red Magic Mars محصول جذاب و با کیفیت ZTE ماه گذشته با مشخصاتی مانند صفحه ۶ اینچی، تراشه Snapdragon 845، دوربین یگانه ۱۶ مگاپیکسلی (دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل) و در بهترین حالت با حافظه رم ۱۰ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شد.

۱۰ گوشی برتر ماه بر اساس بنچمارک AnTuTu اعلام شد +تصاویر /////

گوشی هوشمند میت ۲۰

پرچم‌دار جدید هوآوی یعنی میت ۲۰ توانست با کسب امتیاز ۳۰۹.۱۳۰ در رتبه دوم قرار بگیرد. میت ۲۰ به صفحه ۶.۵۳ اینچی مجهز است و از پردازنده ۷ نانومتری Kirin 980 بهره می‌برد. این مدل با حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی به همراه ۱۲۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد. این مدل به دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۱۲، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی تجهیز شده است.

۱۰ گوشی برتر ماه بر اساس بنچمارک AnTuTu اعلام شد +تصاویر /////

گوشی هوشمند آنر ویوو ۲۰

در میان ۱۰ گوشی برتر ماه، ۵ مدل تولید شرکت هوآوی است که نشان می‌دهد این شرکت روز‌های شلوغی را پشت سر گذاشته است. مدل سوم View 20 نیز برای تولید هوآوی است که یک محصول میان‌رده با کیفیت محسوب می‌شود که توانسته امتیاز ۳۰۵.۵۲۵ را به دست بیاورد. این مدل با ۶.۴ اینچ صفحه نمایش به همراه تراشه ۷ نانومتری Kirin 980 و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شد. دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسیلی و دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصات مهم این گوشی هستند.

۱۰ گوشی برتر ماه بر اساس بنچمارک AnTuTu اعلام شد +تصاویر /////

گوشی هوشمند وان‌پلاس 6T

رتبه هشتم این فهرست به مدل جدید شرکت وان‌پلاس تعلق دارد. این گوشی در ماه نوامبر عرضه شد و توانسته با امتیاز ۲۹۶.۲۷۸ بالاتر از شیائومی Black Shark و ZTE nubia X قرار بگیرد. این مدل مجهز به صفحه ۶.۴۱ اینچی، تراشه Snapdragon 845، حافظه داخلی ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

در تصویر زیر فهرست کامل ۱۰ مدل برتر ماه را مشاهده می‌کنید.

۱۰ گوشی برتر ماه بر اساس بنچمارک AnTuTu اعلام شد +تصاویر /////


بیشتر بخوانید: تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد 


انتهای پیام/

۱۰ گوشی برتر ماه

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.