رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی نوشت جنگ‌های بی‌پایان این کشور که سال‌های متمادی ادامه داشته است، به صورتی «افتخارآمیز» پایان خواهد یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در توئیتی نوشت جنگ‌های بی‌پایان آمریکا به شکلی افتخارآمیز پایان می‌یابد.

او در پیام توئیتری خود نوشت: جنگ‌های بی‌پایان به ویژه آن دسته از جنگ‌هایی که اساس وجود آن‌ها بر اساس محاسبات غلط بوده است و سال‌های متمادی ادامه داشته و آنهایی که ما از طریقشان کمک‌های مالی یا نظامی اندکی از کشور‌های ثروتمندی دریافت می‌کنیم که از اقدامات ما بسیار سود می‌برند، در نهایت به شکل افتخارآمیزی پایان خواهند یافت.

شایان ذکر است، رئیس‌جمهور آمریکا نوزدهم دسامبر از خروج نظامیان آمریکایی از سوریه خبر داد و خواستار بازگشت نیمی از نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان شد. با این حال، منابع خبری اعلام کردند آمریکا پس از سوریه و افغانستان، در پی تقویت حضور نظامی خود در آفریقا به منظور تمرکز بر فعالیت رقیبانش از جمله چین و روسیه در این قاره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz iran
۱۴:۰۹ ۱۸ دی ۱۳۹۷
آمریکا محاله که از سوریه بدون هیچگونه دستآوردی خارج بشه . این رو مطمئنم . چون اصلا با عقل و منطق هم جور در نمیاد . آمریکا خودش داعش رو به وجود آورد و خودش هم همجوره توی سوریه هزینه کرده . روزی که ترامپ این حرف رو به زبان آورد و بازتاب حرفش در این خبرگزاری منتشر شد ، من همون موقع در بخش نظرات این خبرگزاری خوب کشورمان ، گفتم که ترامپ بازهم داره دروغ میگه . میخواد با این حرفش ، از کشورهای خبیثی همچون عربستان و امارات سؤ استفاده و باج‌خواهی کنه . حالا یا به بهانه تأمین مالی برای حضور نیروهای نظامیش در سوریه یا از طریق فروش سلاحهاش به کشورهای حوزه ی خلیج همیشه فارس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ دی ۱۳۹۷
آمریکای جنایت کار به صورت ننگ آمیز منطقه را ترک خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ دی ۱۳۹۷
باید منتظر یه جنگ سرد جدید باشیم
این دفعه آمریکا در مقابل چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۸ دی ۱۳۹۷
خوبه اما نمیدونم چه جوری میخواد سلاحها شو چه جوری بفروشه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۷
مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ آمریکا بدون جنگ و جنگ افروزی !!!! افتخار آمیز بودنش جالبه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۷
چه افتخاری که بزور داره نصیبش میشه؟
آخرین اخبار