وزارت خارجه فرانسه بار دیگر از عربستان سعودی خواست درباره پرسش‌های مربوط به پرونده قتل وحشیانه خاشقجی، پاسخ‌هایی جامع، شفاف و موثق ارائه کند.

فرانسه خواستار توضیحات کامل و شفاف عربستان درباره پرونده قتل خاشقجی شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) بار دیگر از عربستان سعودی خواست درباره پرسش‌های مربوط به پرونده قتل وحشیانه جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد محمد بن سلمان، ولیعهد رژیم آل سعود، پاسخ‌هایی جامع، شفاف و موثق ارائه کند.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه همچنین افزود پاریس از نزدیک تحقیقات را درباره این پرونده دنبال می کند. او گفت: ما خواهان آن هستیم تا حقایق به طور شفاف درباره این پروندۀ جدی روشن و عاملان (این جنایت) محاکمه و مجازات شوند.

خاشقجی دوم نوامبر سال گذشته میلادی، در کنسولگری عربستان سعودی در شهر استانبول ترکیه به شیوه‌ای وحشیانه به قتل رسید. در حالی که همه شواهد و قرائن حاکی از آن است که این جنایت به دستور مستقیم بن سلمان صورت گرفته است، مقامات و رسانه‌های غربی به دلیل روابط تجاری و تسلیحاتی خود با ریاض این حقیقت آشکار را نادیده گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار