طوفان باعث اختلال در پروازهای امشب فرودگاه بین المللی زاهدان شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت::به علت وزش باد شدید و گرد و خاک دو پرواز امشب در مسیر شیراز زاهدان و زاهدان به شیراز به علت طوفان شدید لغوشد.

طوفان باعث اختلال در پروازهای امشب فرودگاه بین المللی زاهدان شد پارسا درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت : این پرواز از نوع فوکر 100 و متعلق به هواپیمایی آسمان بود که لحظاتی قبل از فرود در ساعت 20:50 به شیراز تغییر مسیر داد و از سوی این شرکت لغو شد.

حمید رضا پارسا افزود: در ساعت 20:50 پرواز ایرباس 310 ماهان با شماره پرواز 4541 که از تهران عازم زاهدان بود نیز به علت طوفان شدید موفق به فرود در فرودگاه زاهدان نشد و به سمت کرمان تغییر مسیر داد و در ساعت 22:10 دقیقه در این فرودگاه به زمین نشست.

مدیر روابط عمومی فرودگاههای سيستان و بلوچستان گفت این پرواز از کرمان به سمت زاهدان حرکت کرده و در ساعت 00:00 بامداد در زاهدان به زمین خواهد نشست.

پارسا همچنین گفت :پرواز شماره 4049 هواپیمایی زاگرس نیز در ساعت 22:36 به علت وزش باد شدید جنوب‌غربی موفق به فرود نشد و به بندرعباس تغییر مسیر داد که در صورت بهبود هوای زاهدان ساعت 00:10 به سمت زاهدان حرکت خواهد کرد.

وی از همشهریان درخواست کرد جهت کسب اطلاعات در خصوص پروازها با شماره 199 تماس حاصل فرمایند.

همچنین  به گفته رئیس اداره هواشناسی زاهدان وزش باد شدید و گرد و خاک میزان غلظت ذرات معلق در هوای این شهر را به 769 میکرو گرم بر متر مکعب معادل پنج برابر حد مجاز رساند.

محسن بستانی افزود: ظهر امروز سرعت وزش باد شدید به 65 کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی در این شهر را به هزار و 500 متر کاهش داد.

وی افزود: شاخص کیفیت هوای زاهدان هم اینک در شرایط ناسالم برای تمام گروه های سنی قرار دارد.

انتهای پیام/س

طوفان پروازهای سیستان را مختل کرد

 

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار