مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان گفت: یکی از این برنامه‌ها انتخاب ۴۰ روستای برتر در حوزه اجرای برنامه‌های انقلابی است.

کمیته روستایی و عشایر دهه فجر سمنان ۴ برنامه محوری اجرا می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: انتخاب نمونه‌های روستایی و عشایری با رویکرد شعار سال در بخش‌های مختلف شامل کشاورز نمونه، باغدار نمونه، دهیار نمونه و غیره دومین برنامه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، درباره سومین برنامه کمیته عشایر و روستائیان دهه فجر، توضیح داد: برگزاری جشنواره‌های بازی‌های محلی روستائیان و عشایر با هماهنگی ورزش و جوانان دیگر برنامه ستاد دهه فجر است از سوی دیگر باید گفت چهارمین ویژه‌برنامه کمیته عشایر و روستایی نیز حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در روستاهای استان و دیدار با مردم برای رفع مشکلاتشان است.

قربانیان درباره وظایف کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان سمنان، نیز افزود: برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل کارگروه‌های برگزارکننده مراسم دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری از طریق شوری اسلامی روستا باهدف حضور و مشارکت پرشور روستائیان در این مراسم و ایجاد کردن زمینه حضور خودجوش مردمی برای ایام‌الله پیش رو، محور فعالیت‌های این کمیته است.

وی پشتیبانی شایسته از ستادهای روستایی و برنامه‌ریزی برای آشنایی هر چه بیشتر آن‌ها با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات انجام‌شده پس از انقلاب و میزان تحقق محرومیت‌زدایی به‌ویژه در مناطق محروم کشور را از دیگر وظایف این کمیته دانست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: برجسته‌سازی نقش روستائیان و عشایر کشور در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس اقدامات انجام‌شده در روستاها در طول حیات ۴۰ساله انقلاب اسلامی در کنار فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با امور روستاها و عشایری از دیگر اقدامات این کمیته است.

انتهای پیام / گ

نشست کمیته عشایر و روستائیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.