دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۱۲ نفر از عوامل اخلال در نظام ارزی کشور را در قزوین و چند استان دیگر دستگیر کردند.

دستگیری برخی عوامل اخلال در نظام ارزی کشور در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با گزارش اداره کل اطلاعات استان و دستورات قاطع قضایی، ۱۲ نفر از عوامل اخلال در بازار ارز، به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور، قاچاق ارز از طریق خرید و فروش غیرقانونی، تحصیل مال و کسب منفعت نامشروع، فرار مالیاتی و پولشویی در استان‌های قزوین، تهران و مازندران دستگیر شدند.

قاسمی افزود: سرکرده این باند بزرگ فساد اقتصادی که ارز قاچاق را از برخی مبادی داخلی و خارجی تهیه و توزیع می‌کرد، در حالی که قصد خروج از کشور را داشت با اقدامات به موقع قضایی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: اعضای این باند سازمان یافته و حرفه‌ای از سال ۹۳ در مجموع بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی داشته اند و براساس بررسی‌های بعمل آمده از طریق خرید و فروش غیرقانونی نزدیک به ۴۵۰ میلیون دلار، بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال درآمد غیرقانونی و نامشروع کسب کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: متهمان این پرونده برای جلوگیری از شناسایی اعضاء با اجاره حساب بانکی شهروندان امبالغ مورد نظر خود را جابه جا می‌کردند که شهروندان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند که برای کسب اندکی سود بانکی در دام افراد منفعت طلب و متخلف گرفتار نشوند.

وی به شهروندان هشدار داد: تبعات هرگونه تخلف و جرائم مالی متوجه صاحبان حساب خواهد بود و آن‌ها نیز باید در مقابل قانون در صورت بروز هرگونه تخلف پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

۱۲ نفر از عوامل اخلال در نظام ارزی کشور را در قزوین و چند استان دیگر به دام افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۲ دی ۱۴۰۰
درود