دومین نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح برخی اقدامات انجام شده در این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی در دومین نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح برخی اقدامات انجام شده در این دانشگاه گفت : مجوز قطعی تاسیس دو پژوهشکده کسب رتبه اول در میان دانشگاه‌های تیپ دو و رتبه ۸ کشوری در این حوزه تولید ماده موثره داروی پرایمی پیکسول در شرکت‌های دانش بنیان تحت نظر این دانشگاه از کارهای انجام شده در دانشگاه است .

وی گفت : راه اندازی ۵ رشته دکترای تخصصی پذیرش ۱۲۸ دانشجوی خارجی در سال ۹۷ و ۲۰۰ پرونده فعالی پذیر کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره در المپیاد‌های کشوری دانشجویی راه اندازی دو رشته کارشناسی ارشد زیست فناوری و رادیوبیولوژی از دیگر اقدامات است .

مرادی افزود : ۵۰ میلیارد صرفه جویی در طرح خرید نیمه متمرکز دارو و تجهیزات ذخیره سازی دارو و تجهیزات مصرفی استان در راستای شرایط موجود کشور نظارت گسترده و مستمر بر تولید مواد غذایی در سطح استان انجام شده است .

وی افزود : امضای قریب ۱۴۰ میلیارد تومان تفاهم نامه با خیرین افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده و بیمارستان ۷۰ تختخوابی در سرپل ذهاب، نوسازی بیمارستان قصر شیرین و احداث بیمارستان موقت ثلاث پذیرش ۲۱۰ هزار بیمار، ۸۸۰۰ بستری و ۳۴۰۰ جراحی در بیمارستان بانگر سرپل ذهاب راه اندازی کلینیک پرستاری جهت آموزش بعد از ترخیص انجام شد .

مرادی گفت : کسب عنوان دستگاه برتر استان در امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز کسب رتبه اول در جشنواره کشوری قرآن و عترت وزارت بهداشت مقام اول در برنامه عملیاتی دانشگاه‌ها کسب عنوان دانشگاه برتر در حوزه فعالیت‌های جهادی اختصاص قریب به ۵ میلیارد تومان جهت تجهیز، نوسازی و ارتقاء کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی در ۲ سال اخیر اتفاق افتاد .

وی گفت : پوشش بالا و ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون و زایمان ایمن کاهش مرگ و میر مادران انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

صدور مجوز قطعی تاسیس دو پژوهشکده

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.