سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: برنامه‌های تیم ملی را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه کردیم و برای اجرایی شدن منتظر تائید آن‌ها هستیم.

رضایی: برای اجرایی شدن برنامه تیم ملی منتظر تائید کمیته ملی پارالمپیک هستیمهادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برنامه‌های تیم ملی را در ابتدا به فدراسیون جانبازان و معلولین ارائه کردیم و آن‌ها به کمیته ملی پارالمپیک تحویل دادند و اکنون برای اجرایی شدن آن منتظر تائید مسئولان کمیته هستیم. در خردادماه سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و به همین منظور پس از تائید کمیته برنامه‌های اردوی آمادگی تیم ملی را از بهمن ماه آغاز می‌کنیم.

او در مورد اینکه چه تعدد والیبایست به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود ادامه داد: هنوز تعداد اردونشینان به صورت قطعی مشخص نیست. پس از اینکه برنامه‌های ما مورد تائید کمیته ملی پارالمپیک قرار گرفت با رعایت بودجه‌ای که برای برنامه‌های تیم ملی در نظر گرفته شده است تعداد والیبالیست‌های دعوت شده را مشخص می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: اگر ورزشکارانی در لیگ والیبال نشسته عملکرد خوبی داشته باشند و در حد و اندازه‌های تیم ملی باشند به طور حتم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و در نهایت بهترین نفرات راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد.

او در مورد برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های ملی سایر کشور‌ها گفت: در حال حاضر ۴ کشوراز تیم ملی ما برای برگزاری اردوی مشترک دعوت کردند و حدود ۵ کشور هم تقاضای اردوی مشترک داشتند که در نهایت باید وقتی برنامه تیم ملی مورد تائید قرار گیرد می‌توانیم وضعیت اردو‌ها را مشخص کنیم.

رضایی درباره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته عناون کرد: تیرماه سال آینده این رقابت‌ها به میزبانی ایران برگزار می‌شود و اکنون در حال بررسی وضعیت ۳ هیئت استانی هستیم که برای میزبانی مسابقات اعلام آمادگی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان درباره تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها گفت: در مسابقات لیگ جهانی از ۱۰ تیم اول رنکینگ جهان تنها ۶ تیم می‌توانند شرکت کنند که اولویت با ۶ تیم اول رنکینگ جهانی است و اگر هر کدام از آن‌ها در این مسابقات حاضر نشوند یکی از تیم‌های هفتم تا دهم می‌تواند جایگزین شود.


بیشتر بخوانید:

صمیمی: ورزش، سکویی برای توانمند سازی معلولین است/ به دنبال میزبانی مسابقات بین المللی در وزنه برداری هستیم

رضایی: تیم والیبال نشسته برزیل خواستار برگزاری دیدار تدارکاتی با ایران است

رضایی: مستقل شدن کمیته ملی پارالمپیک امروز نمودش دیده می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار