مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سه ماهه سوم سال جاری راه اندازی شد.

بهره برداری از ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست هیأت مدیره گفت: در سه ماهه سوم سال جاری تاکنون ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی و زمینه اشتغال ۴۱۹ نفر فراهم شده است.

وی افزود: بهره برداری این واحد‌های تولیدی وصنعتی با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۲۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه در حال حاضردو هزارو ۵۶۹ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی درحال بهره برداری بوده، اظهار داشت: بیش از هزار و ۴۸۷ واحد تولیدی و صنعتی در مرحله ساخت و ساز قرار دارند که با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه مناسبی در اشتغال و تولید داخلی استان ایجاد و فراهم خواهد شد.

وی بیشترین تعداد واحد‌های صنعتی راه‌اندازی شده در شهرک‌ها و نواحی استان را مربوط به صنایع فلزی و صنایع غذایی اعلام کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی توس و سبزوار  به ترتیب شاهد بیشترین راه‌اندازی تعداد واحد‌های صنعتی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی تصریح کرد: این مجموعه تاکنون با سرمایه گذاری ۴۰۳۱۶ میلیارد ریال زمینه اشتغال برای ۷۴ هزار ۱۵۶ نفر را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی فراهم آورده است.

انتهای پیام// آ. ف


 صنایع فلزی و غذایی در در صدر جدول صنایع خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.