معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با تلاش راهداران ۱۲۹ راه روستایی استان زنجان بازگشایی شده و تلاش راهداران برای بازگشایی دیگر راه های روستایی مسدود شده همچنان ادامه دارد.

۱۲۹راه روستایی در استان زنجان بازگشایی شد/کولاک شدید راه ۴۸ روستا در استان را مجددا مسدود کرد جواد یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: کولاک  مجددا  باعث بسته شدن ۴۸  راه روستایی  در ۸ شهرستان این استان شد.

 یوسفی افزود:  از ۴۸ راه روستایی بسته شده  ۸ روستا در شهرستان زنجان ۴ روستا در ایجرود، ۱۵ روستا در ماهنشان، ۱۰ روستا در ابهر، ۴ روستا در طارم، ۵ روستا در ابهر، یک روستا در خدابنده و یک روستا هم در شهرستان خرمدره را شامل می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:از روز گذشته تاکنون راهداران موفق شدند راه ۱۲۹ روستای استان را پاکسازی و بازگشایی کنند.

یوسفی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد خطر کولاک در برخی محور‌ها از جمله آزاد راه زنجان- قزوین، زنجان- طارم، زنجان - دندی، سلطانیه - خدابنده و خدابنده  - همدان دور از انتظار نیست در همین خصوص به هموطنان توصیه می‌شود برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در همه مسیر‌های کوهستانی استان زنجان کولاک شدیدی جریان دارد، خاطر نشان کرد: رانندگان از تردد‌های غیرضروری و شبانه در مسیر‌های کوهستانی و روستایی به جد خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

وضعیت راه های استان زنجان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.