مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و دهه فجر ۵۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان کرمان اعزام می شوند.

اعزام ۵۰۰ مبلغ همزمان با ایام فاطمیه به مناطق مختلف کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در دیدار با آیت الله جعفری رئیس حوزه های علمیه استان کرمان از اعزام ۵۰۰ روحانی همزمان با ایام دهه فجر و ایام فاطمیه به مناطق مختلف شهری و روستایی استان خبر داد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۵۰۰ مبلغ و مبلغه تعداد ۷۵ مبلغ به مناسبت دهه فجر به مدارس استان کرمان اعزام می شوند، افزود: مابقی اعزام ها همزمان با ایام فاطمیه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: تبیین و گسترش معارف اسلامی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه معرفی و شناساندن سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و ولایت پذیری این بانوی بزرگوار از مهمترین اهداف این اعزام‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه و اهمیت آشنایی نسل جوان با آرمان، اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی، افزود: امروز برای تهاجم فرهنگی و هجمه نرم دشمن به آرمان ها و ارزش های والای ملت ایران، اهمیت تعمیق اعتقادات و شناخت مردم به‌ویژه نسل جوان چند برابر شده است.


انتهای پیام/س

 

۷۵ مبلغ به مناسبت دهه فجر به مدارس استان کرمان اعزام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار