سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در پی وقوع زمین لرزه در گیلانغرب استان کرمانشاه، ۴۲ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام موسسه لرزه نگاری دانشگاه تهران عصر امروز یکشنبه ۱۶ دی زمین لرزه ای با قدرت ۵.۹ ریشتر حوالی گیلانغرب در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زمین لرزه حوالی ساعت ۱۷ در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوسته است.

۰۹:۱۲: مراجعه ۸۲ نفر به مراکز درمانی

کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درپی وقوع زمین لرزه گیلانغرب در استان کرمانشاه تا این لحظه ۸۲ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

۲۲:۲۴: مراجعه ۷۵ نفر به مراکز درمانی

کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: درپی وقوع زمین لرزه گیلانغرب در استان کرمانشاه که در عمق ۱۰ کیلیومتری از زمین رخ داده است تا این لحظه ۷۵ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

آخرین جزئیات از وقوع زمین لرزه در گیلانغرب+ تعداد مصدومان

۲۰:۴۱: مراجعه ۴۲ نفر به مراکز درمانی

کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: درپی وقوع زمین لرزه  گیلانغرب در استان کرمانشاه تا این لحظه ۴۲ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.


بیشتر بخوانید: پس‌لرزه‌های زلزله ۵.۹ ریشتری در گیلانغرب ‌‌ادامه دارد/ اعزام ۵ تیم ارزیاب به محل وقوع زلزله +فیلم و تصاویر


۱۹:۵۰: مراجعه ۴۰ نفر به مراکز درمانی

 سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درپى وقوع زمين لرزه ۵.۹ ریشترى گیلانغرب در استان کرمانشاه  تا این لحظه ۴۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که ۲۹ نفر ترخیص شدند و از ۱۱ نفر؛ یک نفر در اتاق عمل به دلیل سقوط از ارتفاع هنگام فرار و ۱۰ نفر تحت نظر است.

وی ادامه داد: از ۴۰ مراجعه؛ ۲۵ نفر در بیمارستان الزهرا گیلانغرب، ۱۲ نفر در بیمارستان ابوالفضل قصرشیرین، ۳ نفر به بیمارستان های سرپل ذهاب مراجعه کرده اند.

آخرین جزئیات از وقوع زمین لرزه در گیلانغرب+ تعداد مصدومان

کولیوند با بیان اینکه ۱۰ تیم عملیاتی به محل اعزام شدند، تصریح کرد: اورژانس و بیمارستان‌های استان کرمانشاه در آماده باش هستند و آب، برق و گاز روستاهای مناطق وصل است.

۱۷:۲۷: تاکنون مصدومی به مراکز درمانی مراجعه نکرده است

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: درپی وقوع زمین لرزه  گیلانغرب در استان کرمانشاه،  پنج تیم ارزیاب اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: اورژانس و بیمارستان‌ها در آماده باش هستند و تا این لحظه هیچ مصدومی به مراکز درمانی مراجعه نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار