رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات صنعت مربوط به بانک‌ها است به همین خاطر مدیران بانک‌ها باید با صنعت و تولید هماهنگی بیشتری داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در حاشیه بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین از شهرک صنعتی کاسپین، گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات صنعت مربوط به بانک‌ها است به همین خاطر مدیران بانک‌ها باید با صنعت و تولید هماهنگی بیشتری داشته باشند و به مسائل و مشکلات صنعت و تولید مثل مسائل و مشکلات بانکی توجه داشته باشند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: برای حمایت از تولید و صنعت همه باید همکاری، همفکری و هماهنگی داشته باشیم و روسای بانک‌ها تلاش کنند بخشنامه و دستورالعمل‌ها را با رویکرد حمایت از تولید تفسیر کنند.

وی بیان داشت: بانک‌ها باید در اعطای تسهیلات به اهلیت وام گیرندگان توجه داشته باشند و پس از پرداخت وام‌ها درباره نحوه هزینه کرد دقت لازم صورت پذیرد.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: باید به واحد‌هایی که قابلیت احیا دارند کمک کنیم تا به چرخه صنعت کشور بازگردند، زیرا هر چقدر تلاش کنیم که چرخه صنعت کشور پویاتر شود قطعا در حوزه‌های مختلف کشور چاش‌های کمتری را شاهد خواهیم بود.

رییس کل دادگستری استان گفت: اگر چرخ تولید و صنعت بگردد همه چرخ‌های دیگر هم بر می‌گردد، زیرا بدیهی است که چرخه‌های تولید و صنعت و اقتصاد جامعه به یکدیگر وابسته است.

حجت الاسلام قدرتی افزود: بازدید مسئولان از واحد‌های تولیدی و صنعتی باهدف شنیدن سخنان مدیران تولید، بررسی مشکلات، شناخت موانع تولید در کنار ارائه مشاوره‌های حقوقی به صنعتگران است و این امر می‌تواند نقش موثری در جهت رفع موانع ومشکلات و همچنین تسهیل و روان سازی امور داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی برای حل و فصل هرچه زودتر مسایل حقوقی و قضایی واحد‌های صنعتی و تولیدی تصمیم گیری می‌شود تا صنایع با توان و قوت بیشتری به تولید و اشتغالزایی بپردازند.

انتهای پیام/

بازدید رییس کل دادگستری استان قزوین  از شهرک صنعتی کاسپین

برچسب ها: دادگستری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار