رئیس هیئت ورزش دانشگاهی استان اصفهان گفت: باید به ورزش دانشگاهی که به عنوان اوقات فراغت سالم شناخته می شود، نگاه ویژه ای کرد.

منشوری رئیس هیئت ورزش دانشگاهی استان اصفهان  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به عملکرد این هیئت اظهار کرد: این هیئت اقدام به برگزاری مسابقات در دانشگاه های مختلف استان در سطح دانشجویان و کارکنان کرده است.

وی افزود: افراد شرکت کننده در این مسابقات، از دانشگاه های علوم پزشکی،سراسری،آزاد ،علمی و کاربردی وپیام نور به رقابت می‌پردازند.

منشوری با اشاره به رشته های مختلف مسابقات عنوان کرد:مسابقات به صورت همگانی و قهرمانی در رشته‌های والیبال، بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز و فوتبال دستی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش دانشگاهی استان اصفهان با اشاره به لزوم تعامل بیشتر سایر هیئت های ورزشی با این هیئت تصریح کرد: هیئت ورزش دانشگاهی با توجه به ارتباطی که با هیئت های ورزشی مختلف برقرار کرده است،کلاس های داوری و مربی گری برگزار کرده است.

وی ادامه داد: لازم است در زمینه آموزش نیز هیئت های ورزشی همکاری بیشتری با این هیئت داشته باشند.

منشوری با اشاره به امکانات و تجهیزات ورزشی در دانشگاه ها بیان داشت: امکانات و سالن های ورزشی برای مسابقات در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه صنعتی اصفهان، هنر وعلوم پزشکی در سطح مناسبی است.

رئیس هییت  ورزش دانشگاهی استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر قشر جوان کشور در دانشگاه ها حضور دارند، گفت: امیدواریم ورزش دانشگاهی را که به عنوان اوقات فراغت سالم برای جوانان شناخته می‌شود، توسعه دهیم و نه تنها بعد قهرمانی که به ابعاد مهم تر آن یعنی تندرستی و سلامت افراد جامعه نگاه ویژه داشته باشیم.

 

انتهای پیام /س

  وضعیت عملکرد هیئت ورزش دانشگاهی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.