رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در یک سال اخیر، شش نفر از کادر فوریت‌های پزشکی این سازمان، حین خدمت‎رسانی به مردم جان باختند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، امروز یکشنبه ۱۶ دی ۹۷ و در حاشیه مراسم تشییع پیکر حمید احمدی امدادگر اورژانس در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اقدامات و مأموریت‌ها و نقش مهم نیروهای اورژانس در حوادث مختلف گفت: طی یک سال گذشته، شش نفر از کادر درمانی و امدادی این سازمان، حین خدمت‎رسانی به مردم، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: سازمان اورژانس کشور در دوران دفاع مقدس، ۵۰ شهید به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرد.

کولیوند اضافه کرد: همچنین تا کنون ۲۵۰ نفر از امدادگران این سازمان هم در حوادث مختلف، جان باخته‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری، همچنین از واحد‌های MCMC و EOC و مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی اورژانس استان در شهرکرد دیدن کرد.

گفتنی است: پیکر حمید احمدی امدادگر فقید اورژانس، با حضور گسترده مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری، از شهر بلداجی شهرستان بروجن به طرف زادگاهش آورگان تشییع و در این روستا به خاک سپرده شد.

حمید احمدی ۲۲ ساله، اهل روستای آورگان چهارمحال و بختیاری و دارای مدرک کاردانی فوریت‌های پزشکی، که دوران سربازی خود را در اورژانس خوزستان سپری می‌کرد، پنج‌شنبه گذشته ۱۳ دی ۹۷ و حین انجام وظیفه برای امدادرسانی به سیل‎زدگان شهرستان اندیکا در این استان، جان خود را از دست داد.

روستای آورگان بخش بلداجی، در فاصله ۶۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

تشییع و خاکسپاری پیکر امدادگر جان‎باخته اورژانس

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار