جانشین پلیس راه گیلان از کولاک شدید در محور اسالم به خلخال و ممنوعیت تردد خودرو‌های بدون زنجیرچرخ در این محور کوهستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جاور صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه خودرو‌های بدون زنجیر چرخ پیش از ورود به محور کوهستانی اسالم به خلخال توسط عوامل پلیس راه متوقف و از ادامه تردد آنها جلوگیری می‌شود، گفت: به علت کولاک شدید در این محور، تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه شب گذشته یک نفر در این محور مصدوم شد، افزود: مصدومیت این فرد در نتیجه خروج یک خودروی سواری پژو از جاده و برخورد با گاردریل و سقوط به دره اتفاق افتاده است.

جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به حوادث شبانه روز گذشته اظهار داشت: در ۱۳ فقره تصادف جرحی رخ داده در جاده‌های گیلان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ صفاری با اشاره به بارش پراکنده در دیگر جاده‌های استان و لغزنده بودن محور‌ها تصریح کرد: رانندگان با پرهیز از سبقت غیرمجاز، توجه به جلو، رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه می‌توانند از حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

ممنوعیت تردد خودرو‌های بدون زنجیرچرخ در محور اسالم به خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.