روزنامه انگلیسی "تایمز" گزارش داد ۲۷ دانشگاه انگلیس برای محافظت از دانشجویان خود در برابر مجرمان، مبلغ هنگفتی به نیرو‌های پلیس می‌دهند.

دانشگاه‌های انگلیس برای تامین امنیت دانشجویان خود به پلیس پول می‌دهند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس مقاله‌ای که روز شنبه در لندن به چاپ رسید، دانشگاه‌های انگلیس میلیون‌ها دلار به نیروهای پلیس پرداخت می‌کنند تا از دانشجویان آنها در برابر مجرمان محافظت کنند.

روزنامه انگلیسی «تایمز» در این مقاله گزارش داد 27 دانشگاه انگلیس برای محافظت از دانشجویان خود در برابر مجرمان، مبلغ هنگفتی به نیروهای پلیس می‌دهند.

بر اساس این مقاله، یک پنجم دانشگاه‌های انگلیس میلیون ها دلار برای تأمین مالی پلیس هزینه می‌کنند. بخش بزرگی از این هزینه صرف گشت‌زنی نیروهای پلیس در ساعاتی می‌شود که خوابگاه‌های دانشجویی به نقطه جذابی برای دزدان و قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل می شود.

دانشجویان در برابر جرائم آسیب پذیر هستند زیرا آنها اغلب در مکان هایی زندگی می‌کنند که ازدحام زیاد است و لوازمی مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی به همراه دارند. برخی گزارش‌ها نیز نشان داده است که دزدی، سرقت، اقدامات خشونت‌آمیز و جرائم جنسی بیشترین جرائمی هستند که دانشجویان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

بنابر داده‌های بدست آمده از قانون آزادی مطبوعات در انگلیس، دانشگاه‌های این کشور در تأمین بودجه پلیس مشارکت دارند و این کار در ازای حفاظت نیروهای پلیس از دانشجویان صورت می گیرد.

به نوشته روزنامه «تایمز»، در سه سال اخیر، دانشگاه های انگلیس در ازای حمایت از دانشجویان، بیش از 2 میلیون و 550 هزار دلار به حساب پلیس واریز کرده‌اند.

دستکم پنج دانشگاه از جمله شفیلد (Sheffield)، دورام (Durham)، لیورپول (Liverpool)، ورسستر (Worcester) و دو مونت فورت (De Montfort) در شهر لستر، برای اینکه بتوانند از کمک نیروهای پلیس در سال جاری تحصیلی بهره مند شوند، مبالغی را در وجه پلیس انگلیس واریز کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار