مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همایش بزرگ پیام‌آوران عاشورایی برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در جلسه ستاد برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورایی در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده همایش بزرگ پیام‌آوران عاشورایی برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار و برنامه‌های مختلفی در قالب این همایش اجرا خواهد شد.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری این همایش در روز ولادت حضرت زینب(س) خبر داد و افزود: با برگزاری چنین برنامه‌هایی در تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاظره شهدا و تکریم خانواده‌ها آنها هستیم که باید برگزاری چنین برنامه‌هایی به شکلی باشکوه و فراگیر انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از تجلیل از خواهران شهدا در این همایش خبر داد و گفت: خواهران شهدا در پرستاری از شهدا و جانبازان زینبی‌وار ایستادگی کردند و سنگ تمام گذاشتند که بنا داریم با توجه به صبر و مقاومت این افراد از آنها در همایش پیام‌آوران عاشورایی تجلیل کنیم.

واحد بیان کرد: تجلیل و تکریم صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا رسالت و وظیفه‌ای فراموش نشدنی و همیشگی برای مسئولان و آحاد مختلف جامعه بوده تا از این طریق قدرشناسی خود را از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران به اثبات برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با تاکید بر الگوگیری از شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها در جامعه تصریح کرد: الگوهای موجود دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود چرا که این امر زمینه‌ساز سلامت و تعالی جامعه شده و نیز فرهنگ اصیل دفاع مقدس را به دنیا معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ع

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا

 

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار