کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا امیدوار هستند تا داوران به سود تیم‌های عربی قضاوت نکنند.

ترس بازیکنان و کی روش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ چیست؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا پس از ۴۳ سال بتواند طلسم قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکند.

این دوره از رقابت‌ها مانند ۱۹۹۶ در امارات برگزار می‌شود و بازیکنان و کادرفنی تیم ملی امیدوار هستند تا داوران به سود تیم‌های عربی قضاوت نکنند و داوری عادلانه‌ای داشته باشند. در بازی افتتاحیه که شب گذشته (شنبه) برگزار شد تیم ملی امارات با گلزنی احمد خلیل به تساوی یک بر یک رسید و پنالتی که ادهم مخادمه، داور ۳۱ ساله اردنی سختگیرانه برای شاگردان زاکرونی گرفت، سبب شد تا میزبان در دیدار افتتاحیه یک امتیاز بگیرد.

دغدغه و ترس اصلی اعضای تیم ملی قضاوت‌های جام ملت‌ها است و امیدوارند تا داوران عملکرد خوبی داشته باشند، زیرا در سال ۱۹۹۶ که امارات میزبان بود، ایران در نیمه نهایی با عربستان بازی کرد، اما به دلیل قضاوت بد جمال الغندور مصری نتوانست پیروز شود و در ضربات پنالتی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

سید مجید حسینی، مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران که به طور قطع مانند جام جهانی 2018 روسیه در جام ملت ها بازی می کند، در گفتگو با رسانه ها بیان کرد، امیدوارم مسئولان به سود تیم‌های عربی کار نکنند و باید امسال به نحوی بازی کنیم که حتی یک اشتباه داور هم نتواند ما را متوقف کند.

تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی در صدد طلسم شکنی است و باید برای رسیدن به این هدف ابتدا از مرحله گروهی (یمن، ویتنام و عراق) بگذرند و سپس در مراحل حذفی عملکرد خوبی داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

جام ملت های آسیا افتتاح شد

برنامه و زمان دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام ملت های آسیا


انتهای پیام/

داوری، دغدغه شاگردان کی روش در امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی هستم
۱۴:۱۵ ۱۶ دی ۱۳۹۷
دقیقا مشکل اصلی اینه که درگیری های سیاسی رو وارد بازی نکن و بازی رو وارد حاشیه نکن .
آخرین اخبار