عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طراحان اسیتضاح امضاهایشان را پس گرفته‌اند و هیچ استیضاحی در دستور کار قرار ندارد.

هیچ استیضاحی در دستور کار قرار ندارد/ طراحان اسیتضاح امضاهایشان را پس گرفته‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس در حاشیه صحن علنی امروز (یکشنبه۱۶ دی ماه) با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح‌ها در خانه ملت، گفت: هیچ استیضاحی در دستور کار هیئت رئیسه قرار ندارد و تمام استیضاح‌ها از دستور کار خارج شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا با طراحان استیضاح وزرا صحبتی شده است یا خیر اظهار کرد: طراحان اسیتضاح امضاهایشان را پس گرفته‌اند، همچنین در خصوص استیضاح وزیر کشور هم حدود ۲۰ امضاء جمع‌آوری شده بود که همگی آنها امضایشان را پس گرفتند.

یوسف نژاد همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند که استیضاحی در این شرایط صورت نگیرد، گفت: من در این مورد چیزی نشنیده‌ام.

انتهای پیام/

سارا خالقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۷ ۱۶ دی ۱۳۹۷
یک سوال کلی دارم . اینکه نماینده مجلس مگه فکر و درایت نداره که نامه استیضاح را امضا میکنه و امضاشو پس میگیره ؟ من فکر میکنم مصوبات مجلس را اگه دو بار به رای بذارند مخالفین موافق و موافقین مخالف میشن .
آخرین اخبار