ارتش سوریه تجهیزات و تسلیحات نظامی جدیدی را به میدان‌های نبرد در حومه شمالی استان‌های حماه و ادلب ارسال کرد.

ارسال تجهیزات نظامی جدید به حومه حماه و ادلب/ توزیع ۲ تن مواد غذایی در اردوگاه یرموک سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع نظامی در سوریه اعلام کردند ارتش این کشور تجهیزات و تسلیحات نظامی جدیدی را به صورت غیرمنتظره به حومه استان‌های حماه و ادلب ارسال کرد که شامل خودرو‌های زرهی و نفربر است.

همچنین به گفته این منابع، گروهی از نیرو‌های نظامی سوریه از جنوب این کشور راهی مناطق شمالی شده‌اند.

ارتش سوریه تحولات اخیر ادلب را زیر نظر دارد و با توجه به حضور تروریست‌های جبهه النصره در حومه استان‌های ادلب و حماه و تلاش آنان برای بر هم زدن امنیت و انجام عملیات‌های تروریستی، احتمال آغاز عملیات جدید ارتش سوریه در این مناطق بسیار زیاد است.

به گفته این منابع نظامی، ارسال تجهیزات نظامی و تشدید حضور نیرو‌های سوری در حومه حماه و ادلب طی چند ماه اخیر نشان دهنده آغاز عملیات علیه تروریست‌ها در روز‌های آتی است.

از سوی دیگر، مرکز روسی آشتی طرفین در سوریه از توزیع دو تن مواد غذایی میان مردم ساکن در اردوگاه یرموک در حومه دمشق خبر داد.

سخنگوی این مرکز اعلام کرد: مردمی که در اردوگاه یرموک زندگی می‌کنند در شرایط سختی به سر می‌برند و مرکز آشتی روسیه امروز، یکشنبه، دو تن مواد غذایی در میان ساکنان این اردوگاه توزیع کرد.

اردوگاه یرموک در حومه دمشق، پایتخت سوریه، محل اسکان شماری از پناهندگان فلسطینی و آوارگان سوری است که در ماه مه ۲۰۱۸ به دست نیرو‌های ارتش سوریه از اشغال تروریست‌های داعش و جبهه النصره و شماری از گروه‌های مسلح خارج شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار