رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: پنجمین رویداد شتاب با محوریت کشاورزی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالقیوم قلی پوری، رئیس پارک علم و فناوری اردبیل عصر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: پنجمین رویداد شتاب با محوریت کشاورزی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد از ۱۹ لغایت ۲۱ دی ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل بیان کرد: برگزاری این رویداد شتاب اردوی سه روزه‌ای برای افرادی است که صاحب ایده هستند و بااستفاده از ظرفیت مشاوران و راهنمایی‌های لازم، می‌تواند برای افراد علاقه‌مند مهم باشد.
وی در اشاره به محوریت ایده پردازی‌های این رویداد اذعان کرد: هوشمند سازی فرایند‌های صنعت کشاورزی، توسعه روش‌های نوآورانه و دانش بنیان در تولید محصولات کشاورزی، اتوماسیون و مکانیزاسیون صنعت کشاورزی، بازاریابی و بازسازی و برندسازی محصولات کشاورزی، ارتقای سطح علمی کشاورزان و شکل دهی شبکه‌های تخصصی از جمله محوریت‌های این رویداد است.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: فرصت ثبت نام این رویداد تا ۱۸ دی ماه خواهد بود که ثبت نام نیز به صورت رایگان انجام خواهد شد.
قلی پوری همچنین در ارتباط با استقرار واحد‌های فناوری در این پارک گفت: تعداد ۵۹ واحد فناوری و تعداد ۴۰ استارتاپ در محل پارک علم و فناوری اردبیل مستقر هستند.
انتهای پیام/ح

استقرار 59 واحد فناوری در اردبیل

برچسب ها: کشاورزی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.