مدیرکل بهزستی استان کرمانشاه از فعالیت ۶ سرپناه شبانه در استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل بهزستی استان کرمانشاه از فعالیت ۶ سرپناه شبانه در استان کرمانشاه خبر داد و گفت : چهار مرکز در شهرستان کرمانشاه و دو مرکز در شهرستان های کنگاور و اسلام آباد غرب وجود دارد.

وی ظرفیت نگهداری هر کدام از این مراکز را ۳۰ معتاد دانست و گفت : سال گذشته ۳ مرکز سرپناه شبانه در استان وجود داشت که امسال دو مرکز در شهرستان کرمانشاه و یک مرکز در کنگاور افتتاح شد.

مدیرکل بهزستی استان کرمانشاه بیان کرد: مراکز نگهداری معتادان در شهرستان کرمانشاه شامل خیابان صابونی و میدان ایثار برای نگهداری معتادان مرد و محله آقاجان و بلوار طاقبستان برای نگهداری معتادان زن است.

وی تصریح کرد: این مراکز از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح به معتادان ارائه خدمت می کنند و علاوه بر توزیع دو وعده غذای گرم، شرایط استحمام برای معتادان فراهم است.

قادری با بیان اینکه بسته‌های کاهش آسیب نیز در اختیار معتادان قرار می‌گیرد، بیان کرد: همشهریان نیز می توانند کمک های خود را برای تجهیز سرپناه های شبانه معتادین به بهزیستی تحویل دهند.

وی افزود: اگر مردم با افراد بی خانمان مواجه شدند می توانند از طریق تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مراتب را به سازمان بهزیستی اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

وجود چهار مرکز شبانه در شهرستان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.