مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برخورد جدی با آژانس‌های غیر فعال گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با وجود اینکه برای فعالیت ۵۱ آژانس مسافرتی مجوز فعالیت صادر شده، اما تعداد اندکی فعالیت قابل توجهی دارند.

وی تصریح کرد: آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با تعریف تور منجر به جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران شوند و طی مذاکره با هتل‌ها و تورلیدر‌ها به تعریف تور‌های گردشگری اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: با این وجود فعالیت برخی آژانس‌ها مقبول نیست و انتظار ما از آژانس‌های مسافرتی تعریف چرخه سالم هدایت گردشگران است.

فلاحی تاکید کرد: لازم است برای ایام پیک سفر و ایام غیرپیک بسته‌های متفاوت سفر تعریف شود و آژانس‌ها با جذب گردشگر منجر به رونق اقتصادی استان شوند.

وی به ضرورت تعریف تور در خارج از استان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه آژانس‌ها به جذب گردشگر خارجی شد.

فلاحی افزود: هرچند گردشگری محور نخست توسعه اردبیل است، اما به سود مطلوب اقتصادی دست نیافته و لازم است در این خصوص اقدامات جامعی از سوی آژانس‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

صدور مجوز فعالیت ۵۱ آژانس مسافرتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.