مدیرکل کمیته امداد اصفهان در آغازین روزهای سال نوی میلادی با «اسقف و رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان» دیدار و گفتگو کرد و به ملاقات تعدادی از مددجویان ارمنی رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان ، محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد اصفهان در آغازین روزهای سال نوی میلادی با «اسقف و رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان» دیدار و گفتگو کرد و به ملاقات تعدادی از همشهریان ارمنی تحت حمایت این نهاد رفت.

وی در دیدار با رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان در محل کلیسای وانک ، ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نوی میلادی با اشاره به خدمات ارائه‌شده کمیته امداد به نیازمندان استان اصفهان ، گفت : دستگیری و کمک به همنوعان و هم‌وطنان نیازمند در راستای دستورات همه پیامبران الهی است و پیروان همه ادیان در این زمینه اتفاق‌نظر دارند و در کمیته امداد اصفهان تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک وجود ندارد.

اسقف و رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع برادرانه فعالان کمیته امداد اصفهان ، گفت : شرایط زندگی برای انسان می‌تواند خوب یا بد باشد و ما در سختی‌های زندگی به برادران خود رجوع می‌کنیم و هنگامی‌که در شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان از حل مشکل نیازمندی عاجز می‌شویم به اولین جایی که مراجعه می‌کنیم کمیته امداد است.

وی بابیان اینکه اگر ایمان و اعتقاد انسان قوی نباشد نمی‌تواند آن‌گونه که شما به نیازمندان کمک‌رسانی می‌کنید، فعالیت کند ، گفت : شما نه‌تنها به فرامین کتاب مقدس خود عمل می‌کنید بلکه به فرامین و مقدسات ما هم عمل می‌کنید و با این اوصاف شما در کمیته امداد اصفهان رسولان نیکوکاری هستید.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان با تأکید بر برجسته بودن رویکرد بدون تبعیض کمیته امداد در زمینه دستگیری از نیازمند ، افزود: این شیوه انسان دوستانه و به‌دوراز تبعیض‌های قومی و مذهبی به‌عنوان الگویی برای ما و سایر جوامع مطرح است.

شایان ذکر است : در استان اصفهان ۱۵۸ خانوار نیازمند مسیحی با جمعیتی بیش از ۲۶۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام/م

در کمیته امداد اصفهان تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک وجود ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار