مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیراني شهرداري اصفهان گفت: بیش از 14 هزار حلقه لاستیک و فیلتر هوا به رانندگان تاکسی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،؛ هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیراني شهرداري اصفهان اظهارکرد: طرح بسته حمايتي با پيگيري سازمان تاکسيراني، شهرداري اصفهان و با مصوبه شوراي اسلامي شهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بسته حمايتي از رانندگان تاکسي با اين ابعاد و کيفيت در تاريخ سازمان تاکسيراني سراسر كشور بي‌سابقه است، افزود: هدف از اجراي اين طرح كمك به بيش از ۷۵۰۰ راننده تاكسي استفاده كننده از سامانه هوشمند است كه مرحله نخست بسته حمايتي ۹۰ درصد رانندگان پلاك قرمز يا همان تاكسي‌هاي زرد را شامل مي‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیراني شهرداري اصفهان با اشاره به اینکه هدف از ارائه این بسته کمک به معیشت رانندگان تاکسی است تصريح کرد: در مرحله نخست بسته حمايتي که از اوايل بهمن‌ماه سال‌جاري آغاز مي‌شود، بيش از ۱۴ هزار حلقه لاستيک و فيلتر هوا به صورت رايگان در اختيار رانندگان تاكسي قرار مي‌گيرد.

وی با بیان اینکه در بخش دیگر مرحله نخست، توزيع روغن موتور نيز انجام مي‌شود، خاطرنشان کرد: بسته حمايتي به سال ۹۸ تسري پيدا خواهد کرد و در فاز بعدي معافيت‌هايي در پرداخت هزينه‌هاي مرتبط با صدور کارت شهري و پروانه بهره‌برداري به صورت كاملاً رايگان شامل رانندگان خواهد شد.

منوچهری با اشاره به اینکه این بسته حمایتی در چند مرحله ارائه می شود افزود: پس از اتمام مرحله نخست، مراحل بعدي در قالب ارائه قطعات و لوازم مرتبط با خودرو و تامين هواي پاک ادامه پيدا کند.

وی ابراز امیدواری کرد:این طرح در فازهاي مختلف به مدت دو تا سه سال ادامه داشته باشد تا شاهد بهره‌مندي و استفاده هر چه بيشتر رانندگان باشيم.

 

انتهای پیام /س

وضعیت تاکسیرانی اصفهان

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.