جوادیان گفت:برای سال بعد نیز بیش از ۱۵ هکتار کاشت بوستان جنگلی خواهیم داشت که عمده آن در بوستان ولایت پیش‌بینی شده است که بالغ بر ۱۶ هزار اصله می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پیمان ۲۵۰ میلیون تومانی برای باغچه سازی معابر گفت: کار این پیمان به پایان رسیده و در پیمان دیگری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای باغچه‌سازی معابر هزینه شده است.

وی با تاکید بر روند ادامه احداث باغچه در معابر منطقه سه عنوان کرد: امسال در منطقه سه بیش از ۳ هزار متر باغچه سازی صورت گرفته است و این پروژه در منطقه سه به دلیل روسازی سطوح معابر کمی مشکل‌تر است.

وی ادامه داد: در حوزه شبکه‌سازی آبیاری تحت فشار نیز با توجه به اینکه تجهیزات خوبی خریداری شده است، سال آینده اقدامات بهتری انجام خواهد شد.

جوادیان اشاره کرد: طبق برنامه باید تا پایان سال بیش از ۸ هزار متر باغچه‌سازی در معابر منطقه سه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برای سال بعد نیز بیش از ۱۵ هکتار کاشت بوستان جنگلی خواهیم داشت که عمده آن در بوستان ولایت پیش‌بینی شده است که بالغ بر ۱۶ هزار اصله می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم یادآورشد: بیش از ۹۰ درصد بوستان‌های منطقه سه به وسیله شبکه آبیاری تحت فشار آبیاری می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اجرای ۸ هزار متر باغچه‌سازی در معابر منطقه سه تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار