معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت:مسائل کارگری با تدبیر، عکس العمل سریع و واکنش مناسب حل شدنی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه کمیسیون امنیت کارگری شورای تامین استان با بیان اینکه مسائل کارگری با تدبیر و واکنش مناسب حل شدنی است گفت: تعدیل نیرو از سوی واحد‌های تولیدی نیازمند کنترل و نظارت بیشتری از سوی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های متولی است و در این خصوص باید پیشگیری لازم صورت بگیرد.

حبیبی افزود: اگر خبری قبل از اطلاع دستگاه‌های متولی در فضای مجازی انتشار پیدا کند، مدیر واحد مربوطه باید پاسخگو باشد و هرگونه کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار   تاکید کرد: با شرایطی که دشمن فشار اقتصادی بر ما وارد میکند باید به هر شکل ممکن با تعدیل نیروی واحد‌های تولیدی مقابله و مشکلات واحد‌های تولیدی را حل کنیم.

حبیبی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات تولیدی استان به صنعت خودرو سازی بر میگردد که امیدواریم با برنامه ریزی‌های که در این زمینه صورت گرفته این صنعت رونق پیدا کند و مشکلات حل شود.

وی افزود:جلسات کمسیون کارگری بسیار مهم است و این جلسات در شهرستان‌ها باید فعال‌تر باشند و به صورت هفتگی در شهرستان‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام/

جلسه کمیسیون امنیت کارگری شورای تامین استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.