مديركل دفتر تقسيمات كشوری وزارت كشور گفت: اصلاحيه نقطه عمارت در كميسيون دولت به تصويب رسيده و همچنان در شهرستان گرمی باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سيد سعيد جلالی، مديركل دفتر تقسيمات كشوری وزارت كشور با اشاره به برخی سوالات در حوزه تقسيمات كشوری استان اردبيل اظهار داشت: نقطه مكانی عمارت به جهت همسايگی با استان آذربايجان شرق در يک اشتباه تحريری و در فرايند تاسيس شهرستان هوراند در شمار مكان های تابعه اين شهرستان قيد شد و بلافاصله پس از آشكار شدن موضوع، اصلاحيه برگشت نقطه عمارت به شهرستان گرمی به دولت ارسال و در كميسيون سیاسی دفاعی به تصويب رسيد كه جای هيچ گونه نگرانی و حتی اختلاف ميان دو استان در اين زمينه وجود ندارد.
مديركل دفتر تقسيمات كشوری وزارت كشور الحاق روستاهای ديگری در منطقه پارس آباد و گرمی را تكذيب كرد و گفت: متاسفانه خبرها در این زمینه به شکل درستی منتقل نشده که این مساله موجب نگرانی دلسوزان و تشویش اذهان عمومی شد.
وی افزود: دلسوزان استان اردبيل با سعه صدر بايد راه توسعه استان را هموار كنند و آرامش و اميد را به جامعه تزريق كنند.
جلالی با اشاره به خبرهای مسرت بخش در حوزه تغييرات تقسيماتی استان اردبيل، خاطر نشان كرد: ايجاد سه شهر در چند ماه گذشته و پيشنهاد ايجاد حداقل يک شهرستان و مطالعه شناخت دو شهر و ایجاد یک بخش به زودی در اولويت دولت قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ح

تکذیب الحاق روستاهای ديگری در منطقه پارس آباد و گرمی

برچسب ها: وزارت کشور ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.