معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان درباره جلسه ستاد فجر چهلم انقلاب توضیحاتی را بیان کرد.

سومین کارگروه ورزش و جوانان ستاد فجر چهلم انقلاب اسلامی برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: در دهه فجر مردم باید محور همه برنامه‌ها باشند. امیدوارم بتوانیم با همفکری و همدلی برنامه‌های خوبی را برای فجر چهلم انقلاب اسلامی پیش بینی کنیم.

او تصریح کرد: ۲ انتظار از همه اعضا در این کارگروه وجود دارد که انتظار اول تبیین دستاورد‌ها و ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه تربیت بدنی است که به واقع حرکت گسترده و وسیعی در توسعه ورزش در ابعاد مختلف صورت گرفته است. بر اساس تاکید سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان باید گزارشی کامل و مکتوبی از دستاورد‌های ۴۰ سال انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها ارائه و به مردم اطلاع رسانی کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: فجر چهلم انقلاب اسلامی موقعیت بسیار مناسبی است که دستاورد‌های انقلاب اسلامی در قالب‌های مختلف به مردم ارائه شود و در این بین استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای جهت اطلاع رسانی به مردم که چه گام‌های بلندی در این حوزه برداشته شده است ضروری است. برگزاری رویداد‌های ورزشی در قالب جشنواره ها، مسابقات و برنامه‌های ورزشی با مشارکت و حضور گسترده مردم انتظار دوم کارگروه ورزش و جوانان فجر چهلم است.

او اظهار کرد: وجهه مردمی باید محوریت همه برنامه‌های دهه فجر باشد. مردم صاحب انقلاب هستند و در موقعیت‌های مختلف کشور در توسعه، رشد و تثبیت انقلاب اسلامی نقش اصلی را ایفا کرده اند. در این برهه حساس کشور که دشمنان سعی در تزریق یاس و ناامیدی به جامعه دارند، ما باید با ابزار‌های مختلفی که داریم با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم و آن‌ها را ناکام بگذاریم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش به غیر از ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه می‌تواند انسجام، وحدت و همبستگی ملی را تحکیم کند، بنابراین باید همه اقوام و فرهنگ‌ها از سراسر کشور که ظرفیت بزرگ ما هستند را در برنامه‌ها در نظر بگیریم. پیروزی‌های تیم ملی فوتبال می‌تواند جلوه‌ای از شور، نشاط، امید و همبستگی را در جامعه رقم بزند که امیدواریم اعضای تیم ملی فوتبال ایران مثل جام جهانی که درخشیدند در مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز باعث خوشحالی و شادمانی مردم شوند.

انتهای پیام/

برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار