مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بوکان گفت: تعداد ماموریت‌های انجام شده در این سال ۳ هزار و ۹۴۹ مورد بوده که در مقایسه با پارسال افزایش ۲۸/۱۶ درصدی داشته است.

قاسمی مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مرکز  فوریت های پزشکی بوکان دارای ۳۸ نفر پرسنل فوریت‌ها، مجهز به ۹ دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات پزشکی روز دنیا و دارای ۵ مرکز عملیاتی که شامل ۲ مرکز جاده‌ای و ۳ مرکز شهری می‌باشد، که مراکز جاده‌ای در محور‌های بوکان –میاندوآب و بوکان – شاهیندژ مستقر می‌باشند.

وی افزود: ۳ مرکز شهری نیز در بیمارستان قدیم و بیمارستان شهید دکتر قلی پور و امیرآباد واقع شده اند و آماده خدمت رسانی در هر ساعتی از شبانه روز به بیماران و مصدومین است.

قاسمی گفت: تعداد ماموریت‌های انجام شده  در این سال ۳۹۴۹ مورد بوده است، در مقایسه با سال ۹۶ افزایش ۲۸/۱۶ درصدی داشته، که از این تعداد حدود ۱۵۳۴ مورد آن‌ها حوادث ترافیکی بوده و درمقایسه با سال قبل ۳/۲۴ درصد افزایش داشته، که متاسفانه ۲۹ نفر فوت ناشی از صدمات شدید در محل حادثه ثبت گردیده است و تعداد ۲۷۴۹ مورد اعزام به بیمارستان که با افزایش ۹ درصدی نسبت به سال ۹۶ مواجه است.در کل ماموریت‌ها ۶ مورد cpr موفق ثبت گردیده که با ۱۰۰ درصد افزایش در مقایسه با سال قبل امار را کامل می کند.

آمار‌ها نشان می‌دهد که در مقایسه با سال ۹۶، آمار تعداد ماموریت‌های و تصادفات صعودی  است.

انتهای پیام / س خ

آمار عملکرد فوریت های پزشکی شهرستان بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.