شهردار کرمانشاه بر جایگزینی منابع مقطعی و ناپایدار شهرداری با منابع درآمدی پایدار تاکید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در جلسه کمیته درآمد شهرداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیتهای درآمدزایی درحوزه مدیریت شهری، گفت : مدیریت شهری کامل ترین نهادی است که در تمامی زمینه ها به جامعه شهروندی خدمت رسانی می کند و اگر منابع مالی آن تامین شود، می توانیم پاسخگوی مطالبات به حق شهروندان باشیم.

وی گفت : منابع مالی پایدار می تواند با ارتقای خدمات رسانی، شهری سالم و بهره مند از تسهیلات زندگی را برای شهروندان رقم بزند.

طلوعی با تأکید بر جایگزینی ردیف های درآمدی پایدار به جای منابع ناپایدار و مقطعی درآمد، افزود: باید با ایجاد بستر مناسب برای منابع پایدار، مستمر و قابل وصول، به سمنتی حرکت کنیم تا منابع ناپایدار جای خود را به ردیف های درآمدی پایدار و قابل وصول بدهد.

شهردارکرمانشاه همچنین به پتانسیل های درآمدزایی درحوزه مدیریت شهری اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی واحدها به ویژه درحوزه شهرسازی و معاونت اداری مالی باید با همکاری وهماهنگی بیشتر تلاش لازم را جهت بهبود وصول مطالبات داشته باشند و در این زمینه از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/د

مدیریت شهری کامل ترین نهادی است که در تمامی زمینه ها به جامعه شهروندی خدمت رسانی می کند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.