مدیرکل پست استان مرکزی گفت: چهار هزار و ۲۰۰ کارت سوخت خودرو در طول چهار سال گذشته به دلایل مختلف به مبدا بازگشت شدند که از این تعداد ۹۰۰ کارت با شناسایی آدرس جدید به دست متقاضیان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدعلی چراغی مدیرکل پست استان مرکزی گفت: ۹۰۰ کارت سوخت خودرو در استان مرکزی توزیع شده و باقی کارت‌ها نیز برای رسیدن به دست متقاضیان در حال رفع نقص و شناسایی آدرس پستی هستند.

وی افزود: مالکان خودرو می‌توانند پیش از توزیع کارت سوخت شخصا برای دریافت کارت سوخت به مراکز پستی مربوطه مراجعه کنند تا دوباره به دلیل نبودن مالک در محل، کارت برگشت نخورد.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: کارت‌های سوختی که به آدرس مندرج در پاکت پستی ارسال و گیرنده درمحل نباشد به مدت سه ماه در مراکز پستی نگهداری می‌شود.

چراغی افزود: مالکان خودرو می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه پیگیری مرسولات سازمانی از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

اداره کل پست استان مرکزی در قالب ۱۲ شهرستان ۳۴۳ واحد پستی، ۲۰ دفتر دولتی، ۹۲ دفتر پیشخوان، ۲۰۳ دفتر روستایی و بیش از ۸۲ خط مبادله پستی به مردم خدمات ارایه می‌کند.

منبع ایرنا

انتهای پیام /م

پیگیری کارت سوخت در POST.IR

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.