رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هدف بنیاد مستضعفان تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جریان بازدید از طرح‌های کارآفرینی چالدران، گفت: این مجموعه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به معنای واقعی کلمه تاثیرگذار بوده و از طرح‌های کارآفرینی حمایت به عمل می‌آورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد با هدف کمک برای بهبود وضع معیشتی مردم، رشد معنوی و فرهنگی طبقه کم‌برخوردار جامعه فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: بنابراین برای حضور موثر در صحنه‌های اقتصادی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت جدی تلاش می‌شود.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه همه‌ساله این بنیاد در زمینه حمایت از طرح‌های کارآفرینی فعال بوده است، اظهار کرد: روستا‌های کشور از طریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره اقدامات خاصی را در این زمینه به عمل می‌آورد.

وی با اظهار اینکه، این بنیاد با شعار «با مردم و برای مردم» برای تحقق اهداف خود در تلاش است، ادامه داد: بنیاد مستضعفان در راستای خودکفا شدن اقشار محروم جامعه طرح‌های مختلفی را با همکاری برخی وزارتخانه‌ها و استانداران کشور به مرحله اجرا می‌گذارد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: طرح‌های مورد اشاره هم‌اکنون در شهرستان‌های قلعه گنج کرمان، چالدران آذربایجان غربی و لنده در کهکیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.