فرماندار کوهرنگ، از خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی برف و سیلاب زمستانی در این شهرستان خبر داد.

خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی برف و سیلاب در کوهرنگبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: برف و کولاک، سیلاب و وزش باد شدید از چهارشنبه تا جمعه گذشته، سبب ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان شد.

وی افزود: برف و سیلاب در این مدت، راه ارتباطی ۳۰ روستای کوهرنگ شامل ۱۵ روستای دهستان موگویی، ۷ روستای بازفت، ۷ روستای منطقه لبد و روستای گل سرخ دوآب صمصامی را قطع کرد.

زمانپور اضافه کرد: وزش باد‌های شدید که در برخی ساعات به ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌رسید، برق ۲۵ روستای کوهرنگ را قطع کرد.

وی همچنین از گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خانوار روستایی شهرستان در محاصره سیلاب خبر داد و گفت: با کمک نیرو‌های امدادی هلال احمر و راهداری به این خانوار‌ها امدادرسانی شد.

زمانپور ادامه داد: در جریان این بارش‌ها همچنین به سرنشینان بیش از ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی کوهرنگ امدادرسانی و اقلام مورد نیاز بین آن‌ها توزیع گردید.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمامی محور‌های ارتباطی کوهرنگ برقرار است، به مسافران توصیه کرد؛ هنگام عبور از این محورها، ضمن اطمینان از سلامت خودرو، تجهیزات زمستانی لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۴۱ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

گفتنی است: سامانه بارشی در روز‌های پایانی هفته گذشته، باعث بارش باران و برف در اکثر نقاط استان چهارمحال و بختیاری گردید.

انتهای پیام/ش

بارش برف و باران زمستانی در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: برف ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار